Ben Sizler Gibi Blog Yazmak İstiyorum. | İnternette Yaz | Daima Paylaş

Cuma, Mayıs 15, 2015

Ben Sizler Gibi Blog Yazmak İstiyorum.

Blog Hocam - Daha İyi Bloglar İçinÖncelikle  herkese merhabalar. Blog hocam'ın resmini koydum. Çünkü neden blog nasıl kurulur edilir binlerce sitede bu blog için anlatımlar var.


Bazı siteler blog hocam'ı takdir ediyorlar ve bende takdir etmek istiyorum. Bende internette nasıl blog kurulur, blog kurmak için ne yapmam gerektiğini araştırırken bir çok site buldum ve yazıları okuduğumda kopyala ve yapıştır yapıyorlar konuları sadece başlıkları yada yazılanları belli bir bölümünü düzeltip silip bu kopyala yapıştır olayı olayı yapıyorlar. Bende bu blog hocam'ı görünce heralde blog için doğru bir yere bakacağım ve kesin buradan bişey öğrenirim yada bu işi bende yapmak istediğimi yazarım diye cesaret ettim ama kendim bende öyle blogger açtım ve bende bir çok kişi gibi kopyala yapıştır yaptım zaten içinde fazla konu yok. İnşallah bloghocam site yönetimi benimde sesimi duyar yada bu blog işleriyle uğraşan arkadaşlar olur. Bende sizler gibi heves ettim hatta blog hocamın teması hoşuma gitti ve kendisi de paylaşmış ve bende yükledim. Eğer bu temayı kullanmak suçsa kaldırabilirim sizlerin ücretsiz yasal olarak piayasa da yayınlanan temayı kullanabilirim.

Blog hocam için biri konu yazmış ve blog kurarken neyin nasıl yapılacağını. Ben bazen okuduğumla anlıyorum bazende uygulamı yada video seyredek anlayıp öğreniyorum. Bende yolun başındayken inşallah benimde elimden tutan uygulamalı göstererk yada video izleterek doğru bir şekilde ilerlerim ve blog hocam gibi başarılı bir blogcu olurum. Ben bu işi öğrenmek için çok heves ediyorum dediğim gibi bana da yardımcı olurmusunuz diye cesaret edip kendi sitesine yazamadım ve utandım. Bende kopyala yapıştır yaptığım bir kaç konu var. İnşallah kızmaz hata yaptımın farkındayım. Bu özgün olayını tam kavrayamadım. Bu blogda aklımdan geçen gibi okuyup mu yazmam gerekir. Bundan  3 sene önce biri webmastersitesi diye foruma kaydettirdi ve oradan herşeyi sorabilirsin dedi. Bende up uzunca bu blog olayını yazmıştım ve yazılanlarla dalga geçilmişti. Bende bu blog olayına hiç girmedim ve tekrardan bu işi öğrenmek için can atıyorum. Bir takla at da gel bu blog olayını öğretiyim dese profesyonel bir şekilde takala atacağim.

Siz profesyonel ustalardan, usta blogcu kardeşlerden ve abilerden bu yazımı okuyorsanız.  Benimde nasıl bir şekilde ilerlemem gerektiğini skype gibi yerden veya bir benzeri gibi yerden öğretip hemde sizlerle tanışmak isterim.
Benimle buradan iletişime geçebilirsiniz: alicanceviktr[at]gmail.com yada skype için alicancevik olarak.
İlk olarak mail atarsanız sevinirim.

Yazım yanlışlarım elbete var. Öncelikle yazım yanlışından ve sizleri kırdıysam özür dilerim. Sadece bende 
öğrenmek istiyorum ve dünya'dan bilgisayar kalkana kadar bu işi yapmak için heves ediyorum.
 Tüm blogculara ve yardım edecek olanlara şimdiden birkez daha teşekkür ederim.

2 yorum:

  1. Blog hocası benimde takip ettiğim bir blog.Güzel konular paylaşılıyor.Sanırım sizde faydalanabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog hocam'ı bir çok kişinin takip ettiğini gördüm ama takip edenlerde blog yazarları bende blog hocam ve takip eden gibi başarılı olurum inşallah. Bende sizler gibi blog yazarı olmak istiyorum.

      Sil