Adense İle Sitenizin Onaylatma Şansını 2 Katına Çıkarın | İnternette Yaz | Daima Paylaş

Salı, Mayıs 12, 2015

Adense İle Sitenizin Onaylatma Şansını 2 Katına Çıkarın

Google Adsense Onaylanma Şansı
Bugün çoğu webmasterin zorlandığı bir konuya değinmek istiyorum. Biliyorum bende çoğunun yazdığı gibi aynı taktikleri vereceğim ama bende uzun zamandır uğraşıyordum, taki geçen güne kadar . Onaylatmayı başardım. Size nasıl bir yol izlediğimi anlatmak istiyorum. 



Lütfen dikkatle okuyun eminim ki sizinki de onaylanacaktır. Öncelikle şunu belirtmek istiyorumki kesinlikle kopyala yapıştır yoluunu benimsemeyin öyle olursa isterse 500 yayınınız olsun adsense den reklam alamazsınız.

İlk önce sıfır bir domain, sıfır bir hosting ile işe koyuluyoruz ancak bu domain yetişkinlere yönelik olmasın alacağımız domain sonrası zaten sabır gerektiriyor . 

Açtığımız siteye hergün düzenli olarak içerik giriyoruz sitemizi sosyal medya sitelerinde paylaşıyoruz daha sonra 1 veya 2 haftalık içerik girdikten sonra adsense‘ye başvurumuzu gerçekleştiriyoruz ilk önce birinci onayı veriyor. 

Birinci onayı aldıktan hemen sonra reklamları eklemeyelim bir kaç gün sonra ekleyelim ve beklemeye başlayalım ben öyle yaptım ve ummadığım bir anda tebrik mesajı geliverdi ve reklamlar yayınlanmaya başlandı. Biliyorsunuzki google amca özgün içerik hastası bir algoritmaya sahip özgün içerik demek google aramalarında üst sıralar demek anlamına geliyor özverili çalışma ve sabır sayesinde sizde güzel bir siteye sahip olabiliyorsunuz. Benim sitemin öyle aham şahım bir hiti yok ama inanıyorum ki ilerleyen zamanlarda güzel bir hite sahip olacağına inanıyorum çünkü sürekli insanlara faydalı olabilmek adına içerikler giriyorum siteme. Bunlarıda asla kopyala yapıştır yöntemiyle değil kendi ellerimle yazıyorum yazı yazmak size zor gelmesin bir siteden alıntı yapacaksanız bile örneğin Criminal Case hileleri yazıyorsa o sitede siz Fb Güncel Criminal Case Hileleri olarak değiştirin ve öyle yazın inanın ki bu sizin faydanızadır. Şimdilik hepinize kolay gelsin siteniz bunları yapmanıza rağmen onaylanmadıysa ve onaylanmıyorsa Google Adsense Çalışanlarının insifiyatifine kalmıştır asla pes etmeyin aynı siteyle bir daha başvurun inşallah onaylanacaktır. 

0 yorum to “Adense İle Sitenizin Onaylatma Şansını 2 Katına Çıkarın”

Yorum Gönder